15.04.2011

Jeg er forelsket





Går det ann å være forelsket i ting?

Ihvertfall om det går så har jeg blitt forelsket i mitt nye solpudder fra Bobbi Brown.
Jeg var hos Christine hos esthetique i Åsane for jeg trengte nytt solpudder, hun fant det perfekte til meg. Det er så fint at jeg ser ikke at jeg har det på. Akkurat som hunden min fikk en naturlig glød.De har faktisk så mye bra produkter at jeg kribler inni meg. Gleder meg til å prøve flere produkter. Det aller beste av alt at prisen er ikke noe gale.


Om du ønsker å bestille time for en make up hos skjønne Christine er det bare til å kontakte hun
Hun er veldig flink og hun kan lære deg masse om hvordan du kan sminke deg og hvilken sminke som passer for deg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for du legger igjen en kommentar <3