12.04.2011

Lesing for alle pengne


Ikke det at jeg har så mye penger fortiden da. Men ihvertfall så blir det mye lesing.
Jeg skal ha lappen innen august har jeg satt meg selv som mål! Idag har jeg tatt å lest i 2 timer. Så nå forstod jeg hva alle mente med at man burde gå på prove.no og ta å øve derfra. Så nå gikk jeg heller inn der og leste på spørsmålene der. Så flaut jeg har 50/50 med galt og riktig. Får sikkert ikke tatt den før på fredag.



Fikk tatt litt sol idag med min nye sun mate Thomas han hentet meg sånn vi fikk akkurat tatt 25 min. Døds deilig å ha så snille venner <3
Hadde ikke drukket så mye vann idag så de siste minuttene ble jeg sykt rastløs så jeg ville egentlig gå derfra etter 15 min. Lærte meg at jeg aldri skal ta sol uten å ha med meg vann.

Nå er jeg nesten svart på magen.. hehe gøyt !

<3 B

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for du legger igjen en kommentar <3