04.07.2011

Festivalfashion for kvinner/menn


Jeg som hadde med meg masse høye heler og enda fler kjoler, var ikke var forbedred på en
" hytte tur " på hove. HELDIGVIS hadde de boder på hove der du kunne kjøpe klær. Jeg hadde med meg ett par jeans og en kort shorts. Glad jeg hadde med meg masse klær til Oslo. Jeg kjøpte denne toppen fra Wildfox.

Men finnes det virkelig noe som heter festival mote ?
Tro det eller ei, men alle jentene gikk i de samme klærne. Lys dongeri shorts , brunt lærbelte med den toppen som en og en hver person måtte like.Det er ikke lett å være jente på festival du
skal se bra og pyntet ut. Uten og bruke en kjole. Hva gjør du ? Accessories er svaret :)

Om jeg skulle vært forbrett på denne festivalen hadde jeg kjøpt med meg korte jupsuties og tatt med meg Hunter støvlene mine. Så lenge man bruker støvlene til riktig anntrekk ser det ganske moteriktig ut.




Fikk kjøpt meg ett par kule singletter. Jeg vil mene det at det er lettere for menn og kle seg på en festivall enn jenter. For de kan jo bare ta på seg en jeans , t-shorte/ røff skjorte og Convercesko.Så har man det. Så enkelt er det å være gutt.



Det som er sexy på gutter er t-shorter med vid hals. Løp å kjøp , alle deilige gutter der ute!

God natt <3

2 kommentarer:

  1. Kjøper ikke du en til meg da??

    SvarSlett
  2. Om jeg hadde vist hvem du var så hadde det vært en større sjangse for at jeg hadde kjøpt en til deg :p

    SvarSlett

Takk for du legger igjen en kommentar <3