01.06.2011

The bitch is back

Heisann kjære blogg lesere , da var jeg tilbake.

Jeg har ikke blogget på en stund ettersom mine dager har vært trise og kjedelige å blogge om. Jeg har lyst å ha en positiv blogg der jeg kan påvike dere blogg lesere på en positiv måte. Jeg ville ikke blogge om negative ting. Ikke det at det har skjedd så mye negativt men dagene har vært travle og jeg har satt all min fokus til det hverdagslige som vil si Trening, rydding, jobb og min sønn Leon.

Jeg har funnet min store lidensskap og tro det eller ei jeg ELSKER å bake !
Fra imorgen av skal jeg holde dere oppdatert på det meste i mitt liv om dere vill lese eller ikke . Jeg skrove egentlig for mitt egent behov. Og syntes det er kjempe kjekt at dere alle vill lese det jeg har på hjertet.

Akk, snart drar verdens nydligste sønn til Tyrkia og jeg blir hjemme aleine en hel uke.
Jeg har veldig lyst å dra til ett varmt billig shopping sted i sommer. Men jeg tror jeg får nøye meg med deg nye fine bilen min jeg nettopp har kjøpt.
Tar det igjen til neste år, blitt så fornuftig av meg .. dere skulle bare visst !



Vi har døpt bilen min for Egget. Den er bare helt fantastisk =)




I morgen kommer "S" på besøk og skal bo hos meg til søndag ! Wii ,gleder meg til å ha en senge parner igjen ;) Ånei jeg tenker ikke seksuelt sånn som deg.

God natt <3

-B

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for du legger igjen en kommentar <3