21.06.2011

Lukt på meg



Dagen idag har vært spontan og fantastisk. Jeg har fått meg verdens beste parfyme fra Jimmy Choo fra Esthetique Åsane senter.Jeg driver altså å lukter på meg selv å tenker " å så godt du lukter Benedicte"..
Jeg har ikke sagt at jeg er normal.. hehe


Jeg har nå fått klærene fra nelly i posten, og jeg vil vise deg hvor kult gul er.
Top ( fra Nelly)
Cardigan (fra H&M)
Bukse (fra Mango)
Sko ( fra Nelly)
Ring ( fra Nelly)

Idag tok jeg med meg Leon på treningen og mens jeg løpte 6 km ventet han fint på meg i barnepassen. Så om det er en motivering så kan man få alt til om man vil, så lenge man har den rette innstillingen.

Nå har jeg S på liggebesøk og vi skal snart gå til sengen. Gleder meg til å ligge å snakke til jeg ikke klarer å snakke lengre.

Smell you later ..
-B

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for du legger igjen en kommentar <3