21.06.2011

Brasillian vaxing

Hei på dere , her er det alltid tidlig på ann. Jeg våknet av en skjønn liten gutt her imorges som ropte "mamma potte" hehe.. Våknet ihvertfall raskt ;)

Nå er det bare å levere Leon i bhg så er det ned å trene på Tennis Paradis . Idag skal jeg trene ihvertfall i 2 timer etter treningen skal jeg ta Brasillian vaxing ;) Gleder meg til å få bort alt håret fra beina og bikinilinjen.
Jeg vill anbefale vaxing til alle.
Hvorfor ikke? Det gjør ikke vondt... eller intim greiene gjør litt vondt.
Det tar det litt over en måned før det vokser ut igjen også blir huden din helt glatt og fin.
Om man syntes det gjør vondt og vaxe sørg for at du gjør det rett. ( se filmer på youtube )
Man kan kjøpe vax (voks) på The Body shop , mange anmbefaler denne.


Haha.. se hva jeg fant det flere design måter man kan vaxe på :)

Hvilken ville du ha valgt ? Spiller jo ingen rolle om det er for menn eller kvinner blir jo det samme uansett :)


- B

1 kommentar:

  1. Bare ett ord til dere som har lyst til å forsøke :PAIN !

    SvarSlett

Takk for du legger igjen en kommentar <3