09.06.2011

Love does not need handels

Jeg har nettopp kjøpt meg nye jogge sko og etter en løpe tur i terreng i hordnes skogen måtte de nok i vaske maskinen. Men de får bli utesko par nr 3 da :p
Da jeg presser jeg meg selv på slutten tenkte jeg på ett ord som står på veggen i treningsenteret. LOVE DOES NOT NEED HANDELS. :) elsker det

Klærene fra Nelly kom i posten idag og jeg gleder meg til å vise dem frem til dere :)
Jeg vuderer veldig å dra på familie tur til Stavanger. Bare for å trene,shoppe og slappe av.


Er en løype rundt stokkavannet på 7,8 Km jeg løp den sist på 45 min og SKAL klare den på 35min denne gangen ( om jeg drar ) se hvor nydelige omgivelser å løpe i da.. Er egentlig vært å dra ned der bare for å løpe igjennom omgivelser av hester ,svaner og flotte golfbaner.

Men imorgen er det fredag og da skal meg og chiahuahuaen min Armani mestre fløyen ;)
Først går turen til stormberg for å se om jeg finner en matchene trenings fleece til de nye skoene mine.

Idag har jeg fått så fine blomster ( som faktisk matcher kjøkkenet ) og kjempe god middag av min kjære. Han er bare så herlig <3 10 poeng .. hehe


Ble helt slått ut av solariumet så jeg tar kvelden <3

- B

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for du legger igjen en kommentar <3