16.06.2011

Ingenting annet i fokus






Da var neglene på plass , og vet du hva ? Alt blir jo mye mer elegant til og med når man tørker seg i ræven, drikker, vasker osv. Ingenting er mer i fokus akkurat nå en de fine neglene mine. Er det verdt pengene ? JA..
Jeg vill anbefale på mitt beste neglene får du på SYS Negle design på nesttun klinikken.

Beklager for outfitet men jeg har nettopp trent. Jeg føler meg så i topp form fortiden. Denne helgen her skal ikke dra meg ut på fylla. Ikke nå når jeg har jobbet meg til en god uke på treningstudioet. Så da får jeg heller være litt asosial. ( holdte på å skrive av sosial..hehe)

Jeg savner Leon så sinnsykt mye. Føler jeg blir mer stille om dagene.
Sist jeg snakket med han så hadde de vært på shopping og kjøpt masse merke klær :)
Heldig grisen Leon.

Jeg venter på pakken min fra Nelly. Har bestilt 2 nye kjoler til i sommer og noen beige kile heler og noen gule topper.
Håper dere er på utsikt etter noen gule-orange sko til meg :)

Jeg vurdere å bestille denne buksen

Skal? skal ikke ?

Imorgen er det fløyen igjen , se hva jeg har meg i vente :)

God avslutning på treningen før jeg tar 2 dager av ;)

Natta klem <3
-B

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for du legger igjen en kommentar <3