14.06.2011

Hoi hoi





Jeg glemte å blogge igår.
En hard natt skaper hard dag der på.
Var jo egentlig ikke meningen å drikke igår, men hvordan kunne vi gå glipp av Scandinavian Bar Wars som var på Sumo ?
Når det er underholding på stedet er det ikke vanskelig å ta noen drinker for mye. Jeg hadde bare spist en pølse den dagen. Så ja , ble litt mye.

Men men , jeg er en viking tåler masse jeg :p
Var så kjekt å se Jan Thomas min "eks ste bror " på bilde igjen. Han var kjempe flink til å flaire !

Jeg har drevet å hatt denne sangen på hjernen i hele helgen :p hmm, lurer på hvorfor ?
" Når du hører meg på radion"



Høyde punktet igår var Motorsykkel tur med Milla.
Da tok adrenalinet kontroll over min kjære hangover så jeg kom meg på trening.
Jeg hadde tenkt å kjøre med trenings klærene mine jeg. Men Camilla er en ansvarlig kjører så jeg måtte ha dogeri bukse og skinn jakke. Gjett om jeg følte meg blod harry der jeg satt.
Men det var Verdt det ..

Off, ligger å hører på dette forferdelige regnet. Vil ikke ut!
Hvor ble sommeren av ?

-B

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for du legger igjen en kommentar <3