03.06.2011

Norges sprekeste




Jeg tror jeg har Norges sprekeste Chiahuahua han var meg med på jogge tur opp og ned fløyen :o
Jeg fikk mangen som lo av meg eller rettere sagt oss på veien.Var til og med noen spanjoler som skulle ta bilde av oss :p Men er så stolt over lille armani gutten.

Tok en Niklas Vindel før jeg dro til Fløyen " Hei jeg heter Niklas , I´m the MAN "

Jeg : Serine ta bilde av meg og Armani her da
Jeg : ble litt kleint :p

Etter en deilig jogge tur tok vi turen innom Global food og fant masse spennede mat
Det funnet jeg var mest fornøyd med var coconut oljen jeg fant som er Veldig bra når du soler deg eller om du er gravid å skal holde huden din fuktig. Dette er en helt naturlig olje uten noen tilsettning stoffer. Den lukter ingenting heller. Og det beste av alt at den kun kostet 29 kr


Så da var det film kveld med tema " jente filmer" Så jeg gleder meg til å lenne meg tilbake i sofaen og spise Brownies restene fra igår :)

Ha en god helg folkens

<3 B

5 kommentarer:

  1. Avokado + honning + coconut olje = veldig bra for huden !

    SvarSlett
  2. Å ? skal gå kjøpe advokado idag.Dette må bare prøves:)Tusen takk Mamma Gi!

    SvarSlett
  3. Inger Johannejuni 04, 2011

    Flink du er å skrive Benedicte =) fin blogg, og du får si ifra viss du treng pass til norges sprekeste Chiahuahua

    SvarSlett
  4. hehe , tusen takk min venn <3 ja jeg kommeer nok til å få bruk for det en dag å da skal jeg tenke på deg :D

    SvarSlett
  5. Fin Blogg benedicte :) Flink du er som trener! Vi får ta oss en god joggetur sammen en dag ;)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett

Takk for du legger igjen en kommentar <3